Odkryj cyfrowe protokoły przekazania, moduł serwisowy, kartoteki pracowników i pojazdów i wiele innych opcji MyCar przydatnych w zarządzaniu firmową flotą pojazdów i maszyn.
System monitoringu pojazdów i maszyn budowlanych MyCar pomaga w rozróżnianiu przebiegów realizowanych na potrzeby prywatne od przejazdów służbowych.
Mycar
Cyfrowy protokół przekazania
MyCar oferuje możliwość korzystania z wygodnej funkcji elektronicznych protokołów przekazania. Automatyczne generowanie protokołów i pełna historia archiwalnych zdań i wydań pojazdów to:
Oszczędność czasu (poświęcanego dotąd na ręczne wypełnianie dokumentów przekazania)
Mądrzejsze gospodarowanie artykułami biurowymi, np. papierem i atramentem
Pewność, że Twoje dokumenty nigdy się nie zgubią – są bezpiecznie przechowywane w chmurze
Mycar
Protokoły przekazania w MyCar
Do protokołów przekazania w aplikacji My Car można:
Dodawać zdjęcia obrazujące aktualny stan pojazdu
Zaglądać, aby sprawdzać archiwalne zdjęcia
Dołączać zdjęcia dokumentów lub paragonów
raporty vat
Zdigitalizowana wersja dokumentów papierowych
Zdigitalizowana wersja oferuje także możliwość cyfrowego podpisania protokołu przez kierowcę. Manager floty zyskuje możliwość szybkiej kontroli stanu danego pojazdu i całej historii jego eksploatacji/serwisowania w jednym oknie.
100/100
Cyfrowe protokoły umożliwiają także kontrolę kosztów serwisowych i możliwość rozliczania uszkodzeń z kierowcą na podstawie protokołu zdawczego.
50/75
Standardowy abonament MyCar Business nie obejmuje usługi. Cyfrowe protokoły przekazania są funkcjonalnością zamawianą dodatkowo.
Mycar
Moduł serwisowy
Moduł serwisowy MyCar to komponent, który pozwala na zarządzanie i monitorowanie prac serwisowych oraz konserwacyjnych dotyczących pojazdów w flotach. Umożliwia przede wszystkim utrzymanie pojazdów we flocie w odpowiednim stanie technicznym.
Funkcje modułu serwisowego MyCar
/
Planowanie prac serwisowych
Aplikacja MyCar umożliwia ustalanie regularnych terminów przeglądów, wymiany oleju czy innych czynności serwisowych. System może generować przypomnienia lub powiadomienia, gdy zbliża się termin wykonania danej usługi serwisowej.
Historia serwisowania
Zapewnia możliwość śledzenia wszystkich wykonanych prac serwisowych dla każdego pojazdu lub maszyny w firmie. Dzięki temu, zarządzający flotą mają pełny przegląd wszystkich interwencji, historii instalacji części zamiennych itp.
Koszty Serwisowe
Umożliwia monitorowanie i analizę kosztów związanych z pracami serwisowymi, co pozwala na lepsze zarządzanie budżetem.
Alarmy
W przypadku wykrycia problemu z pojazdem, moduł serwisowy może generować alerty lub alarmy, informując odpowiednie osoby o potencjalnych problemach.
Integracja z innymi modułami
Moduł serwisowy MyCar współpracuje z innymi modułami systemu monitoringu, takimi jak moduł śledzenia pojazdów czy moduł zarządzania paliwem, zapewniając holistyczne podejście do zarządzania flotą.
Zwiększenie efektywności
Dzięki modułowi serwisowemu, nasi Klienci zwiększają efektywność operacyjną swojej floty, zmniejszają ryzyko awarii i przedłużają żywotność swoich pojazdów lub maszyn budowlanych.
Kartoteki pracowników i pojazdów
Kartoteki pracowników i pojazdów w systemie do monitoringu GPS flot firmowych MyCar, to zbiory danych, które służą do dokładnej identyfikacji, zarządzania i śledzenia poszczególnych elementów floty oraz personelu z nią związanego.
Kartoteka pracowników
Kartoteka pojazdów
Kartoteka pracowników MyCar
To baza danych zawierająca szczegółowe informacje o każdym pracowniku. W kartotece pracowników w aplikacji MyCar można znaleźć:
Dane osobowe pracownika (imię, nazwisko, adres, numer telefonu itp.).
Stanowisko lub funkcję pracownika w firmie.
Informacje o narzędziach pracy, takich jak karty do paliwa czy klucze do pojazdów oraz o przypisaniu do aplikacji MyCar 4Driver
Historię jazd, w tym informacje o naruszeniach, przekroczeniach prędkości czy innych incydentach.
Kartoteka pojazdów MyCar
To baza danych dotycząca każdego pojazdu wchodzącego w skład floty. W kartotece pojazdów można znaleźć:
Dane techniczne pojazdu (marka, model, numer rejestracyjny, rok produkcji itp.).
Historię serwisową i przeglądów pojazdu.
Informacje o zużyciu paliwa i przebiegu.
Lokalizację GPS i trasę, którą pojazd przeszedł w danym okresie czasu.
Kartoteki pracowników i pojazdów w aplikacji MyCar
Menedżerowie floty mają szybki i łatwy dostęp do wszystkich niezbędnych informacji, które pomagają w efektywnym zarządzaniu zasobami firmy. Kartoteki ułatwiają także monitorowanie, analizowanie i optymalizowanie działalności floty, a także zapewniają większe bezpieczeństwo i zgodność z przepisami.
Jeśli w waszych firmach wykorzystywane są naczepy lub przyczepy – po prostu musicie przeczytać ten artykuł.
porównanie abonamentów MyCar
Przechodzimy do działania
Różne firmy to różne potrzeby. Dla Twojej wygody i z myślą o Twoich finansach udostępniamy dwa pakiety MyCar: Basic oraz Bussines. Przejdź na stronę i zobacz porównanie pakietów. Możesz także od razu poprosić o kontakt z naszymi konsultantami, którzy odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.